Bineinteles ca BMW este cap de afis vis-a-vis de tractiunea spate si implementarea ei cat mai eficient. Totusi de vazut ca toate masinile sport pur sange au sau au pornit de la tractiune spate.
Tractiunea FWD are dezavantajele ce reies din avantajele tractiunii spate. Cred ca este ceruta de piata din cauza ca este cel mai bun compromis intre RWD si AWD. Costurile de implementare pe un autovehicul sunt mici(nu trebuie sa-ti bati capu sa balansezi autovehiculul, sa ai punti cu suspensii independente etc.) Cea mai distrugatoare de planetare tractiune din cele 3(planetara tine directia si tractiunea in acelasi timp). De multe ori se crede ca adera mai bine ca tractiunea spate din cauza ca motorul este in fata lucru fals in toate cazurile unor masini cu tractiune spate "gandite" de fabricant(de exclus dube, masini de tractiune etc)
Tractiunea AWD. Cea mai aderenta tractiune. Ideea in cazul sport sa fie asistata de diferentiale blocante ori electronice ori de dispozitive de siguranta active electronice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu