Cel mai des lucru pe care l-am auzit
este ca bmw e46 320d de 136 cp trage greu… Asa este…. trage greu daca apar probleme
la urmatoarele piese :
Turbina
Ce este turbina ?
Turbo
functioneaza pe principiul simplu: mai multe molecule de oxigen in cilindru
(aer comprimat), mai puternica explozia de aici rezulta putere mult mai mare.
Aerul rece e mai compact decat aerul cald, deci si mai multe molecule de oxigen
la un loc, asa ca unele sisteme folosesc si ceva numit "intercooler"
ca sa raceasca aerul care intra in cilindrii. Turbosuflanta nu este decat un
compresor actionat de gazele arse care parasesc motorul, contine o turbina care
se invarteste cand aceste gaze o traverseaza, rezultand lucru mecanic.
Cum ne putem da seama cand s-a dus
turbina? sau cand e aproape de duca. si care sunt cauzele ? Sunt multe feluri
de a se distruge o turbina dar in cele mai intalnite cazuri se distruge atunci
cand are probleme de lubrificare catalizator infundat sau geometrie variabila
blocata: atunci cand are catalizatorul infundat turbinq incepe sa fac in sunet
(de fluierat)mai puternic de fiecare dat cand cerem putere masini ptr ca face
un joc asa zis inainte si inapoi...atunci cand are probleme de lubrificare nu
reuseste sa descarce uleiul din turbina in baia de ulei si il arunca pe
evacuare deci face un fum foarte dens alb-albastrui care e foarte periculos ptr
ca in acelasi moment arunca si in aspirare si poate ca maisna sa ramana
accelerata chiar de luam contactu care poate duce la indoirea bielelor ...in
caz ca vi se poate intampla asta bagati intro viteza si o apriti in viteza
apasand puternic frana....dar cel mai des se poate intampla asta in special la
320d e 46 atunci cand filtru de respiratie al motorului este acela pus pe valva
vac. din material se infunda....insa atunci cand aveti probleme de geometrie
variabila va puteti da seam prin faptul ca masina nu trage bn in turati mai
joase sau dupa o accelerare mai puternica in decelerare face un anumit zgomot
(vajait)....
Geometria variabila
Geometria variabilă
a încărcătorului modifică permanent randamentul turbinei şi permite
valorificarea întregii energii din gazul de eşapament pentru reglarea presiunii
de supraalimentare. Paletele directoare reglabile asigură acest proces pe
parcursul unei marje extinse de reglare, cu asigurarea unui randament
ridicat.
În cazul în care, la
un nivel redus de turaţii al motorului, se înregistrează o amortizare redusă de
gaz, sistemul de comandă asigură o poziţie a paletelor directoare care
determină reducerea secţiunii transversale, cu accelerarea şi intensificarea
amortizorului de gaz.
În cazul în care, ca
urmare a creşterii turaţiei, se înregistrează o creştere a presiunii gazelor de
eşapament, prin modificarea poziţiei paletelor directoare, sistemul de comandă
extinde profilul alimentării.
Încărcătorul cu
geometrie variabilă a turbinelor funcţionează foarte eficient în regim de
sarcină parţială, fiind evitată apariţia unei „Turbo lag”. Acestea conferă o
putere superioară motorului, o viteză de reacţie îmbunătăţită semnificativ şi
pot influenţa pozitiv volumul emisiilor.
Pompa de injectie
Funcţionarea motorului diesel se bazează pe
auto-aprinderea combustibilului injectat şi pulverizat în cilindrii motorului
în momentul în care aerul respirat anterior atinge, prin comprimarea de către
pistonul cilindrului, o temperatura suficienta pentru a se produce
auto-aprinderea.
Echipamentul de injecţie are rolul de a alimenta camera de ardere a motorului cu combustibil, astfel încât arderea să corespundă în orice moment regimului de funcţionare al motorului, determinat la rândul său de sarcina exterioară a acestuia.
Pentru ca funcţionarea motorului să fie corectă şi economică în acelaşi timp, echipamentul de injecţie trebuie să îndeplinească o serie de cerinţe, dintre care cele mai importante sunt următoarele:
• să ridice presiunea combustibilului la o valoare determinată şi să îl pulverizeze în camera de ardere, astfel încât amestecul de aer şi combustibil să fie cât mai bun, iar arderea să fie cât mai completă;
• să înceapă injectarea combustibilului la un anumit moment şi să o termine într-un timp bine stabilit;
• injectarea combustibilului să fie făcută corespunzător cu procedeul de ardere al motorului în ceea ce priveşte poziţia şi forma jetului;
• să injecteze o cantitate de combustibil corespunzătoare în orice moment cu sarcina motorului.
Echipamentul de injecţie are rolul de a alimenta camera de ardere a motorului cu combustibil, astfel încât arderea să corespundă în orice moment regimului de funcţionare al motorului, determinat la rândul său de sarcina exterioară a acestuia.
Pentru ca funcţionarea motorului să fie corectă şi economică în acelaşi timp, echipamentul de injecţie trebuie să îndeplinească o serie de cerinţe, dintre care cele mai importante sunt următoarele:
• să ridice presiunea combustibilului la o valoare determinată şi să îl pulverizeze în camera de ardere, astfel încât amestecul de aer şi combustibil să fie cât mai bun, iar arderea să fie cât mai completă;
• să înceapă injectarea combustibilului la un anumit moment şi să o termine într-un timp bine stabilit;
• injectarea combustibilului să fie făcută corespunzător cu procedeul de ardere al motorului în ceea ce priveşte poziţia şi forma jetului;
• să injecteze o cantitate de combustibil corespunzătoare în orice moment cu sarcina motorului.
Injectoarele
Injectoarele au
rolul de a dirija si pulveriza combustibilul in camera de ardere a motorului,
in functie de ordinea de functionare a cilindrilor.
Injectoarele se
impart in doua mari clase: injectoare deschise si injectoare inchise.
Injectorul este inchis sau deschis dupa cum orificiul de pulverizare este sau
nu controlat de un ac sau de o supapa. Motoarele de autovehicule folosesc
injectorul de tip inchis, cu ac. Dupa modul in care se comanda deschiderea
acului, injectoarele se impart in trei grupe: cu comanda hidraulica (folosite
curent pe motoarele de autovehicule), cu comanda electrica si cu comanda
mecanica.
Totul pleaca de la intelegerea faptului ca aerul pe care il respiram si pe care motorul il aspira contine un amestec in proportii fixe de oxigen si azot (Nitrogen) in forma moleculara. La presiunile si temperaturile uzuale in natura acest amestec poate sa isi modifice proportia dar gazele nu se combina intre ele (exemplu aerul expirat de animale care contine maiputina masa de oxigen decit aerul inspirat, masa de azot raminind aceeasi ,aparind o masa suplimentara de bioxid de carbon).
La motoare insa
situatia sta altfel datorita presiunilor si temperaturilor uriase care
determina formarea compusilor NOx(oxizi de azot dintre care stabili NO si NO2
).Astfel masa de azot molecular care e aspirata e mai mare decit masa de azot
molecular evacuata.Situatia e cu atit mai critica cu cit presiunile si
temperaturile sint mai mari adica indeosebi la motoarele diesel moderne
capabile de cupluri motoare mari la turatii joase.Cuplu mare =presiune mare in
cilindru,turatie joasa = lipsa evacuarii eficiente a caldurii(agravata si de
existenta mecanismului de geometrie variabila a turbinei care creeaza o
contrapresiune la evacuare in regimul de turatii 900-3000 rpm).Rezultatul e
inevitabil un continut mare de NOx in gazele evacuate in atmosfera.Despre
efectul nociv al acestor gaze exista multiple surse de informatii pe net si cei
curiosi vor descoperi cit de daunatori acesti poluanti sint si ca se impune
diminuarea cantitatilor evacuate in atmosfera de catre motoare(de astfel
acestea contribuie cu mai bine de 50% dim cantitatea totala de NOx existenta in
aer).La motoarelele cu ardere interna solutia utilizata e EGR in traducere
Recircularea gazelor de esapament.Mai exact se ia o cantitate de gaze ARSE(cu
continut minim de oxigen) din teava de esapament si se amesteca cu aerul curat
aspirat.
Adica motorul nu
aspira aer curat ci un amestec de aer curat si gaze arse (uneori chiar 50-50%)
in regimul de ralanti si sarcini partiale pina la 3000 rpm.EGR ul limiteaza
deci puterea maxima posibila a unui motor in anumite regimuri de functionare si
nu imbunatateste cu nimic arderea asa cum gresit se considera de
unii(continutul masic de oxigen per aspiratie e mai mic de cit cel care s-ar
obtine fara EGR-e adevarat insa ca motoarele diesel oricum lucreaza cu un exces
masic de oxigen si acest fapt se ia in calcul la proiectarea sistemului de EGR).
Deci un motor fara
EGR e un motor cu un potential de putere mai mare(reducerea EGR o fac
majoritatea map-urilor de memorie pentru tuning) dar mult mai poluant.De aceea
sistemele Euro 4 si 5 au mecanisme de diagnosticare a starii de functionare a
sistemului de EGR (lipsa sau overflow) si impunerea starii de avarie Limp Mode
in cazul in care apare o neregula.Totul este o chestiune de protectie a
mediului,nu de performanta a motorului.
Debimetrul de aer
Cum iti dai seama ca nu mai functioneaza debimetrul de aer la Bmw e46 320d de 136 cp ?
Un debitmetru defect trimite date eronate despre volumul de O2 care
intra in combustie deci amestecul va fi departe de optim. In momentul in
care se scoate mufa de la debitmetru, calculatorul trece pe o varianta
de avarie (sistem care calculeaza aproximativ bine amestecul si deci merge mai bine motorul -NU MERGETI FARA DEBIMETRU) care insa se apropie de valorile reale.
Probleme apar intotdeauna la motoare dar trebuie sa fim constienti ca si omul are probleme...
Astae articol de 2012? Cand injectia de tipul asta nu se mai foloseste de ani buni?
RăspundețiȘtergereIn plus are destule erori. Cea mai cea ar fi ca de fapt nu exista "amestec optim" la diesel, cu cat mai mult aer cu atat mai bine. La diesel poti sa mergi non stop fara debitmetru, motorul nu va pati absolut nimic, turbina ar fi in pericol daca sunt scapari de aer pe traseul de admisie.
as dorii daca se poate sa ma lamuriti si pe mine...dupa cum spuneti aici,un debimetru defect e atunci cand scoti mufa si face ca motorul sa traga mai bine decat cu mufa pusa..dar in cazul meu chear daca scot mufa nu simt nici un fel de schimbare ..trage lafel de pros si fara mufa....deci debimetrul e ok? sau?..
ȘtergereDaca trage la fel e defect daca se simte diferenta mare e bun debimetru
ȘtergereCeau am si eu o problema la un 320 d 1999 am avut accident cu masina dupa care am facuto mai Putin problema cu acceleratia nu se mai tureaza mai mult de 1100 turati si rămâne asa urata mi se aprinde si becu de la bujie
ȘtergereBuna ziua... ma bucur de acest comentariu insa as vrea sa specific faptul ca se adreseaza dupa cum a-ti citit in primul rand al articolului"bmw e46 320d de 136 cp" adica anul de fabricatie 1998 - 2001... sanatate
RăspundețiȘtergeresalutare.o intrebare.
RăspundețiȘtergereimi intrerupe intre 1800 de turatii si 2400 in 1,2 si 3,toate filtrele au fost schimbate ,cat si debitmetru si regulatoru de presiune precizez ca intrerupe intre turatiile acestea dupa care isi da drumul.am un bmw 320 ddin 2004,150 de cai.multumesc
salut!
Ștergereapa sta la 90de grade?
da apa sta la 90 de grade
Ștergerebuna,vreau sa stiu daca am dat jos intercoolerul si am vazut ca este mizerie acolo am zgariat un pic cu surubelnita sa vad ce este mizeria aia si dupa aia am curata in locul acela cu o carpa si era si un pic de ulei pe furtun se poate intampla ceva cu motorul vreo reactie ceva multumesc astept raspuns urgent.
RăspundețiȘtergereVerifica mai intai filtrul de la epurator, de-acolo provine uleiul in turbina, si daca se infunda de tot e cam de rau.
ȘtergereSalut... e normal sa mai fie ulei pe traseul de la intercooler, insa problema nu este cu motorul... arunca putin ulei pe la tija de la turbina, verifica daca "joaca axul" mai mult de 3-5 mm (cat este normal)...
RăspundețiȘtergereNu pot sa iti spun de ce intrerupe... daca zici ca ai schimbat debitmetru de aer si regulatoru de presiune...ar mai putea fii de la EGR, sa nu ramana cumva blocat pe inchis.
RăspundețiȘtergereCe parere ai ca poate fi tot la un bmw 320D 136, in vitezele 1 si 2 nu prea trage, iar sub 2200 - 2500 ture e cam moarta, ca sa o iau de la semafor trebuie mereu sa bag talpa in podea..dupa care se intinde.
RăspundețiȘtergereAm scos mufa MAF, merge rau rau de tot. Am curatat EGR, am incercat sa-l si blochez, nu prea simt diferente, merge ceva mai bine fara, insa nu e nujt ce diferenta.
Am schimbat furtunele de vacuum, am verificat regulatorul de presiune de la turbo in special..isi face treaba, trage tija actuatorului destul de bine, insa mi se pare ca s-a umblat in trecut la acea piulita..ce parere ai? Ar fi de reglat ceva acolo ?
Curatat senzor MAP..scanat cu DIS, singura eroare e "Needle motion senzor" adica injectorul cu fir..care oricum daca e ok meacanic, nu cauzeaza probleme de putere..am scapat oricum de eroare insa nu-s prea mari modificari.
Orice sfat ar fi ok, eventual niste date de contact ar fi ok, daca ai timp de o discutie. Mersi.
JuiCe - asta am patit si eu e injectorul ara cu fir i se mai zice injector de putere. Ca sa iti dai seama mai bn imprumuta unul de la cineva si o sa vezi k asta e
ȘtergereEu l-am luat nou anu trecut si se simte f mare diferenta
Salut. poate sa imi spuna cineva care este cauza la bmw 320d e46 de nu trage motorul.. e vina catalizatorului? daca il dau jos si pun iesirea normala fara catalizator din turbina pana in toba mica ar fi o problema? se strica ceva? am cumparat masina de 4 luni si recent i-am facut schimbul de ulei si fiind ridicata pe elevator am observat ca a fost inlocuita toata evacuarea de la turbina pana la toba finala... si mi se pare cam mic catalizatorul in comparatie cu altele pe care le-am vazut la aceiasi marca de masina...ma gandesc ca poate nu e catalizatorul cel original.. motorul meu merge bine la relantiu,nu intrerupe,dar nu trage atat de bine..prinde viteza in timp.... turbosuflanta functioneaza.... astept raspunsurile voastre.. ms.
RăspundețiȘtergeresalut...aceiasi problema cu catalizatorul la un bmw 320d e46 e mai mic spre deosebire de ce am vazut la alte marci...prind viteza in timp....la relantiu merge bine... un prieten imi spune sa il ''operez''...si sa-i scot fagurele din interior..k va merge mult mai bine.... daca cineva are vreo parere sa imi spuna si mie...ms...
RăspundețiȘtergereAm un bmw 320d 150 cai care imi arunca ulei pe furtunul de la turbina catre intercooler. Se poate datora faptului ca la schimbul de ulei au pis cu vreo 200 g peste limita maxim?? Va multumesc
RăspundețiȘtergerespune si mie cum ai rezolvat problema ca si eu am aceiasi problema
ȘtergereAm un bmw 320d 150 cai si imi arunca ulei pe furtunul dintr-e trubina si catalizator. Mentionez ca la schimbul de ulei mi-au pus cu vreo 200g (ziceu) peste nivelil maxim.
RăspundețiȘtergerePoate fi problema din cauza asta sau e de la turbina (care e pe duca)??
am si eu un bmw 320d 2001 ... pe la 150-160 imi cade pedala ... adica nu mai trage
RăspundețiȘtergerescade pana pe la 130-140 iar dupa cateva secunde isi revine aiar ca si cum ar invia si merge bin dupa aia ,,, cate-o data cand face dintrastea se misca lenes si dupa un timp isi da drumul, parca nu ar intervenii turbo. un sfat ?
tot ce ii posibil sa fie discu de ambreaj e mai bine sa schimbi chitul complet
Ștergereeu cred ca discul de ambreaj ii dus e mai bine sa schimbi chitul complet
Ștergereaceeasi treaba o am si eu...ai gasit rezolvare?
ȘtergereSalut . am Bmw 320D din 2000 136 cp , cand este cald afara la prima pornire timp de 10-20 de secunde cu pedala la podea nu se accelereaza deloc , in ture mici nu trage deloc , acceleratia are timp foarte lung de acctionare , ( am incercat cu alt debitmetru, am curatat admisia , am curataat senzor map , am schimbat vacumul de la turbina , si nimic . Mentionez ca simptomele nu sunt permanente , ar emomente cand trage foarte bine . daca sunteti draguti si chiar vreti sa ma ajutati imi puteti raspunde la e.ovetto@yahoo.com multumesc
RăspundețiȘtergerescoate mufa de la debitmetru si curat-o bine cu solutie spray wd40 ,la mine a functionat instant,am avut aceeasi problema.
Ștergereacelasi motor am si eu 136cp, intrerupe de la 2500 de turatii, doar in mers in toate treptele...pe liber se tureaza normal , nu scoate fum, iar cand intrerupe acul consumului nu se mai duce la 20%, aveti vreun sfat? sa fie turbina...
RăspundețiȘtergereaceeasi problema am avut-o si eu, trebuie resoftat softul masinii. Acum merge de rupe.
Ștergeresi resoftarea are efect? cam unde se poate face?
ȘtergereAstea nu sunt problemele diesel-urilor, sunt doar problemele BMW-ului 320d de 136 de cai, care e unul dintre cele mai proaste motoare diesel de care poti sa te lovesti. Lista asta nu e nici pe departe completa!
RăspundețiȘtergerePai te-as ruga sa adaugi un comentariu cu alte probleme care le cunosti !!! Cu multumiri...
RăspundețiȘtergereSalut,am un Bmw 320d 150cai,am schimbat turbina dupa a2a zi d cand l.am luat,turbina e de concurenta,dar nici akm nu trage decat intre 2500 si 3000 se simte cv el se duce la 4.4500rot da viteza urca FF incet ajunge la 220km/h chear si mai mult da mia fost frica.intr-un cuvant iti da impresia ca e un "motor fara turbo"
RăspundețiȘtergereAm un bmw320 136 de cai problema merge tot timpu ventilatoru la racire chear si cand scot cheia
RăspundețiȘtergereMotorul este incalzit. Racirea se face chiar si dupa ce scoti cheia. este un lucru normal ca ventilatorul sa isi continue turatia de racire . Daca motorul nu se raceste ti se poate sparge vasul de expansiune !
RăspundețiȘtergereAm o problema cu pornirea,nu porneste. Am verificat motorina care ajunge pana la injectoare cu presiune,dar nu pulverizeaza nu deschide injectoarele (toate 4) si nu stiu de ce sau cum asi putea verifica injectoarele
RăspundețiȘtergeream un vectra b 2.2 si dintro data dimineata mia scos fum alb dens si ulei pe esapament si numai trage in turbo se aude ceva batand care este cauza este turbo dus
RăspundețiȘtergeresalut.. am un BMW e 46 320 din 2000.. de la un timp cand urc o panta imi scade puterea si scoate fum negru... cand merg pe panta mai lina si pe drept nu am probleme? ce sa fie? injectoarele trebuie curatate? sau debitmetru? turbo?
RăspundețiȘtergeremultumesc. black_master73@yahoo.com daca stiti careva ce pot face lasati-mi un mesaj..
buna,,ai gasit rezolvarea ? am si eu o problema asemanatoare doar ca nu scoate gram de fum, la demaraz e puturos iar cand de panta se transforma in dacie. pe drept dupa 2000 turatii intra turbina si merge si cu 160-180 km*h
ȘtergereAnonim: Ar putea fi EWS, insa pune un tester
RăspundețiȘtergereAm un audi 2005 motor blb.s-a aprins cheking engine si de atunci nu-i mai dau de cap.turbo este bun fara joc, geometria variabila deblocata, eroarea la tester este debitnetrul de aer.am schimbat trei si tot degeaba.merg ce merg si dupa 50-60 km se aprinde martorul in bord iar la retestare da debitmetrulde aer.
RăspundețiȘtergereAm un nisan terano motor 2700d la relantiu merge perfect se acelereaza si porneste bine in sarcina nu are forta nu se acelereaza ,am fost is 100 mecanici niciunu by mia facut nimic ,care poate fi motivu. Multumesc
RăspundețiȘtergereAm un bmw 320d e46 cand se ancalzeste motoru parca nu se mai alimenteaza si moare motorul si daca stau pe loc si accelerez moare daca stau 10 min iara merege un pic motoru am fost la mecanici nu apare nici o eroare pe tester am schimbat si supapa egr tot nu merege ma puteti ajuta va rog
RăspundețiȘtergereBuna tuturor,
RăspundețiȘtergereAm si eu o alfa romeo 147 din 2001 disel si de o saptamana am schimbat distributia. Dupa ce am luat masina de la mecanic am constatat ca nu mai trage masina deloc. Am mers din nou la acelasi mecanic a reverificat distributia si nici o modificare. Am fost la un alt service si mi.a zis ca nu era pusa bine si un dinte era sarit. A pus-o bine si se simte o modificare la masina, trage ceva mai bine. Unde am schimbat prima data distributia mi.a spus ca nu mai trage deoarece e dusa turbina, la ultimul service mi.a spus ca am un injector mort si deaia nu mai trage ca inainte.
Daca stie cineva care ar fi problema si ce sa fac ca sa nu mai tot arunc bani la fiecare service astept parerile si sfaturile voastre.
Salut am si eu o intrebare,am un peugeot boxer din 95 si porneste foarte usor numai k problema este cand e frig afara porneste si nu se accelereaza,motoru da sa se opreasca si scoate fum dar dak e cald afara nu e nuci-o problema merge perfect am schimbat si filtru de motorina si tot degeaba.Astept si eu raspunsuri multumesc
RăspundețiȘtergereAm un bmw320 e46 diesel an 2002
RăspundețiȘtergereSalut am si eu un BMW 320 d 136cp dupa ce il pornesc si merg vreo cativa kilometri se accelereaza singur in blana si nu se opreste din cheie trebuie sa al omor in viteza ami puteti spune care ar putea fi problema ???
RăspundețiȘtergereServus! Eu as zice sa verifici cu un alt contact... dar ar putea fi si din cauza calculatorului...
ȘtergereDaca nu ai rezolvat sa stii ca este cu siguranta turbina praf si a luato pe ulei. Oricum raspunsul meu cred ca a venit prea tarziu
ȘtergereTURBINA! Scrie in prima parte a textului.
ȘtergereBUNA ZIUA,am cumparat o mazda mpv din 2003 cu 200000km diesel,motor 1998cc,defect un injector l-am inlocuit,porneste usor,cand turez scoate fum dens alb-albastrui,care e cauza,multumesc,DARIE.
RăspundețiȘtergereFumul poate provenii din cauza uleiului.Segmentii uzati sau turbo defect pot cauza intrarea uleiului in camera de ardere.
ȘtergereSalut am si eu o problema la un BMW 320 e 46 1998 si anume următoarele simptome dupa ce opresc mașină nu mai are curent pentru pornire , am schimbat bateria acceasi problema , interesant este dacă pun cablurile sa o pornesc imediat pornește, pe tester nu arată nimic aveți careva vreo idee
RăspundețiȘtergereSalut am si eu un bmw 320 an 2000 am oprit motorul si am pornit-o in viteza si dupa nu a mai pornit ce poate avea?
RăspundețiȘtergereAm un bmw 320 dizel 136cp deodată nu mai trage bine și scoate mult fum alb.isi revine și merge normal trage bine nu mai scoate fum iar la o bucata de drum iar face.ce sa fie?
RăspundețiȘtergereAsa face si a mea ai rezolvat problema
ȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
ȘtergereMa poate ajuta cineva am un e46 din 2000 136cai si cand sta la relantiu oscileaza turatia!tocmai am reconditionat injectorul cu fir
RăspundețiȘtergereaceias problema cu e46 din 2000, la cald la relantiu oscileaza putin,la pornire la rece ocileaza putrnic,un mecanic imi spune ca vina e senzorul de la volanta
ȘtergereBuna am si eu un bmw de 136 cai merge bine pana la 130 140 dupa care imi plafoneaza nu mai acelereaza reduc viteza sub 90 iar acelereaza normal pana la 130 am pus testerul si imi zice presiune instabila turbina am schimbat furtune valva vacum tirbina tot la fel face imi puteti spune ce are
RăspundețiȘtergereBuna ziua am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva, sunt din Republica Moldova.Am un bmw e46 320d automat si am o problema, masina cind sta mai mult de o zi la pornire porneste bine pun treapta R merge bine, cum pun in D primele 10-15 secunde parca nui ajunge putere sa se miste dupa aia se revine la normal.Ma poate ajuta cineva poate o patit cineva tot la fel ca mine.
RăspundețiȘtergeream un bmw 320 din 2001 136 cai si am o problema motorul merge bn dar cand tie lumea mai draga scade turatia dintro data si moare motorul . trebuie sal las doua .trei ore si dupa aia iar merge
RăspundețiȘtergereSenzor arbore
ȘtergereBuna seara. Am si eu
RăspundețiȘtergereu o problema asemanatoare.Am achizitionat de vreo 4 luni o Mazda 6 din 2009 cu motor de 2 litri. A mers fara probleme, dar ieri dintr-o data in mers, a dat un fum si a inceput sa nu mai traga motorul.Am oprit-o, am pornit-o din nou, acelasi lucru, nu se tureaza. Porneste usor. Ce ar putea fi? Daca ma poate ajuta careva cu o informatie... Va multumesc
Salut am un bmw 320d e46 diesel din 1999 cand al pornesc zici ca sa rupe motoru si scoate fum negru si cand al accelerez da rateuri si i sa tae accelaratia
RăspundețiȘtergereAjutor pareri despre motoru 320d de 150 k este ok ca si motor
RăspundețiȘtergereAm si eu o problema cu un bmw e46 136 cai din 2000 intreapta 1 la plecare nu trage trebuie sa turez si in a 2 cand reduc din trei 2 nu trage trebuie sa stau cu pedala la blana si apoi si-o ia in timp ,mai are si o oxcilatie de turatie , am scos mufa la debitmetru si merge la fel de prost .ma poate ajuta cineva cu un sfat ,multumesc.
RăspundețiȘtergereSalut am o problema cu un bmw e46 136 cai disel din 2000.are o oxcilate de turatie,la plecare de pe loc nu trage parca se ineaca accelerez la blana si apoi isi ia viteza la fel patesc si cand reduc din 3 2 nu trage accelerez si isi ia viteza in timp, am puso pe tester si indica debitmetru dar mecanicul a scos mufa si merge la fel de prost parca mai rau si el spune ca nu e debitmetru ma puteti ajuta cu un sfat astept raspuns.
RăspundețiȘtergereSalut am si eu o problema cu un bmw e46 disel 136 cai din 2000.imi oxcileaza turatia la plecarea de pe loc nu trage trebuie sa accelerez la blana si apoi isi revine si cand reduc din 3 2 se taie acceleratia si isi revine dupa cateva secunde am fost la mecanic a puso pe tester si indica debitmetru a scos mufa si parca merge mai prost el spune ca nu este acesta ma puteti ajuta cu niste sfaturi astept raspuns.
RăspundețiȘtergere