Un tip de suspensie ce beneficiaza de aportul unor arcuri, respectiv amortizoare mai rigide, cu scopul de a limita miscarea de ruliu si a imbunatati comportamentul dinamic al masinii. Acest echipament este de obicei intalnit pe masinile sport, dar mai nou se poate opta pentru el si in cazul automobilelor fara valente dinamice evidente.
Merita?
In cazul in care ai un stil de condus dinamic, aceasta suspensie este
esentiala pentru un echilibru optim al automobilului. In cazul
automobilelor fara pretentii sportive evidente aceasta alegere nu este
cea mai inspirata, limitand confortul oferit pasagerilor.
Suspensia sport la BMW e46 are avantaje si dezavantaje:
- stabilitate mult mai buna in curbe;
- manevrabilitate;
- rigiditate mult mai mare;
- autoturismul nu mai face ca barca;
- aspect mult mai placut;
- aerodinamica mai mare;
- avantaj la urcare;
- consum mai redus;
Dezavantajele suspensiei sport !!!
- risc mai mare de a atinge la gropi;
- confort mai puţin deoarece simti denivelarile mult mai profund;
- confort mai puţin deoarece simti denivelarile mult mai profund;
- dezavantaj la coborare (cand cobori si franezi risti sa atingi cu fata);
- se strica amortizoarele mai repede;
- cel mai mare dezavantaj este iarna (este IMPOSIBIL ca primavara sa nu apara o sumedenie de zgrieturi pe bara de fata daca se circula cu masina);
- arcurile normale le schimbati undeva la 15.000-20.000 km cu arcurile
sport se vor schimba putin mai repede(mai ales in Romania, cu drumurile
foarte bune pe care le avem) si anume intre 12.000-20000 km.
Va prezint un BMW racheta !!! Un BMW in care pasiunea si-a spus cuvantul !!! Bravo Lewa !!!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu