joi, 11 aprilie 2013

Grupul BMW a avut în 2012 un an record de vânzări

Grupul BMW a avut în 2012 un an record de vânzări, cu un total de 1,84 milioane vehicule pe plan mondial, ceea ce înseamnă un avans de 10,6% faţă de 2011. Până şi în Europa, unde trei sferturi dintre mărcile auto şi-au văzut vânzările scăzând, Grupul a avut o uşoară creştere, în timp ce Rusia şi pieţele asiatice au avansat cu peste 30%. BMW aşteaptă un nou record în 2013.


Vânzările mărcii BMW au avansat cu 11,6% în 2012 spre 1,54 milioane maşini, dintre care circa 400.000 Seria 3, aproape 150.000 X3 şi peste 330.000 Seria 5.
Vânzările globale ale MINI au urcat cu 5,6%, spre 301.526 vehicule, dintre care 102.000 au fost modelul Countryman. Cea mai mare piaţă a mărcii este SUA, cu peste 66.000 maşini, şi Marea Britanie, cu 50.000.
Per total, BMW Group (BMW, MINI si Rolls Royce) a vândut anul trecut 1,84 milioane vehicule, avans de 10,6% faţă de 2011.
Europa a rămas cea mai importantă regiune pentru Grup, cu 864.812 maşini vândute, avans de 0,8% faţă de 2011. În Asia creşterea a fost de 31,6%, spre aproape jumătate de milion de vehicule, dintre care 326.000 au fost vândute în China. SUA a rămas în continuare de bază, cu 347.000 maşini vândute, ceea ce înseamnă, ca şi comparaţie, de opt ori mai mult decât vânzările BMW pe întreg continentul african.
Grupul aşteaptă un nou record de vânzări în 2013, care va fi un an special mai ales că spre final va fi lansat i3, primul model electric al mărcii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu