Grupul BMW a avut în 2012 un an record de vânzări, cu un
total de 1,84 milioane vehicule pe plan mondial, ceea ce înseamnă un
avans de 10,6% faţă de 2011. Până şi în Europa, unde trei sferturi
dintre mărcile auto şi-au văzut vânzările scăzând, Grupul a avut o
uşoară creştere, în timp ce Rusia şi pieţele asiatice au avansat cu
peste 30%. BMW aşteaptă un nou record în 2013.
Vânzările mărcii BMW au avansat cu 11,6% în 2012 spre 1,54 milioane
maşini, dintre care circa 400.000 Seria 3, aproape 150.000 X3 şi peste
330.000 Seria 5.
Vânzările globale ale MINI au urcat cu 5,6%, spre
301.526 vehicule, dintre care 102.000 au fost modelul Countryman. Cea
mai mare piaţă a mărcii este SUA, cu peste 66.000 maşini, şi Marea
Britanie, cu 50.000.
Per total, BMW Group (BMW, MINI si Rolls Royce) a vândut anul trecut 1,84 milioane vehicule, avans de 10,6% faţă de 2011.
Europa a rămas cea mai importantă regiune pentru Grup, cu 864.812
maşini vândute, avans de 0,8% faţă de 2011. În Asia creşterea a fost de
31,6%, spre aproape jumătate de milion de vehicule, dintre care 326.000
au fost vândute în China. SUA a rămas în continuare de bază, cu 347.000
maşini vândute, ceea ce înseamnă, ca şi comparaţie, de opt ori mai mult
decât vânzările BMW pe întreg continentul african.
Grupul aşteaptă un nou record de vânzări în 2013, care va fi un an
special mai ales că spre final va fi lansat i3, primul model electric al
mărcii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu