miercuri, 17 aprilie 2013

De ce sa nu ai WEBASTO la masina ?

S-a luat de cap cand si-a vazut masina distrusa. O baimareanca a anunat la 112 ca de sub capota unei masini parcate iese fum. Imediat pompierii si politia au ajuns la fata locului, au taiat capota masinii si au dat cu apa. Cand a aparut proprietarul: soc si groaza! Nu era fum, ci abur de la sirocoul special pus pentru vremea geroasa.
Apelul la 112 a fost dat de o femeie care trecea prin zona si a vazut ca de sub capota autoturismului parcat pe un bulevard din Baia Mare iese fum. Nu s-a gandit nicio clipa ca totul se poate transforma intr-un cosmar pentru proprietarul autoturismului. Acesta a venit intr-un suflet cand a vazut agitatie si s-a luat cu mainile de cap.


“Toata iarna a functionat asa. Asta e abur de la sirocoul ala. A fost fum doar nu suntem copii. Va cred. Acuma cine imi plateste mie paguba asta imi spuneti si la mine?” a explicat proprietarul autoturismului.
“Eu cand am coborat eram pur si simplu stupefiat. Si si acuma cand am auzit poimpierii eram la baie, eram tentat sa ma duc sa vad ce se-ntampla. Dar aveam impresia ca merg pe Republicii incolo si nici nu mi-a trecut prin cap ca situatia de genul asta se repeta”. Omul este hotarat sa faca plangere la politie pentru a fi despagubit.

“Deci acuma o sa fac o reclamatie la politie, cineva trebuie sa fie inregistrat cine a facut aceasta sesizare, dar nu se poate mie cineva trebuie sa imi despagubeasca”.
Omul povesteste ca era sa o mai pateasca odata, in urma cu o luna. “Deci s-a mai intamplat odata. Exista in istoric. S-a mai intamplat odata in iarna aceasta, un urma cu o luna si ceva in urma cand o reclamatie, a sunat cineva la politie pentru masina ca iese fum. Am venit pur si simplu, era politie, era pompieri si o zis domnule unul dintre ei a intrebat aveti sirocol pe masina. Zic da. Haideti mai sa mergem ca nu are rost. Si acuma se repeta acelasi lucru” a continuat acesta.
“Detasamentul de Pompieri Cpt Marchis Adrian a fost solicitat sa intervina la un autoturism din care iesea fum de sub capota motorului. Am intervenit cu o autospeciala” a declarat reprezentantul ISU Maramures.
Deocamdata nimeni nu stie cum se va solutiona plangerea proprietarului. Cert este ca masina avea doar asigurare obligatorie, astfel ca toate reparatiile vor trebui suportate din buzunar de proprietar.
Daca vreti sa vedeti si clipul video apasati aici .

2 comentarii:

  1. și asta recomanzi tu? sa nu avem webasto?
    mi rușine sa iti explic in cuvinte referitor la cum gândești. prea bun, pre ca la tara.

    ar trebuii sa plateasca pompieri pana le sar capacele pentru lipsa de profesionalism. un sirocol nu scoate niciodata fum, e abur. mai departe.. scrie in carte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am recomandat sa nu ai sirocol... sau webasto... Pur si simplu m=a bufnit rasul sa vad cat de incompetenti au fost pompierii !

    RăspundețiȘtergere