Doar ridici ambreiajul si s-a pus in miscare nu dieselul, NU?. Asa se strica cel mai des ambreiajul. Fii barbat si calca si tu pedala aia din dreapta cand vrei sa pleci de pe loc daca nu vrei sa dai de la 800 de euro in sus pe kit-ul de ambreiaj.
2. Schimbatul treptelor de vizita si cum sa Nu strici turbina.
90% din posesorii de diesel cu care am mers schimba treapta pana in 2000 rpm … adica nici nu intra bine pe turbina ca hop ii da treapta a 5-a si merge la 1200 rpm cu 60 de km la ora.
Asa se strica turbina cel mai des. In primul rand turbina aia este facuta sa optimizeze amestecul aer /
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4pdr7u_ZOSNSrYxpfkd1pyvzd9U7gCvueZjw-c57aNrs7oGQRfubiqJBv2J6GhzJQNGYl7gxi_IpfXim9fL7nKXWiFvWckAKVqpMvRVqwIsypnB4PliwvFiZXl5IM_axz363So1pfAok/s320/bety,+miti+in+curtea+parinteasca+la+slanic+arges,+slanic+aninoasa.jpg)
Apoi … cand ajungi acasa, daca ai mers mai grabit si ai forjat putin motorul, este ok sa lasi masina pornita putin pe loc – pana intr-un minut – sa lasi turbina sa se raceasca.
3. Intretinere si cum sa Nu strici motorul.
Este bine de stiut ca toate motoarele Turbo Diesel au consum de ulei … unele mai mic altele mai mare si din cand in cand verifica nivelul uleiului si nu te baza numai pe senzori pentru ca aia au si ei momentele lor proaste.
Are motanu' bemveu? Are! Hai, sa-ti traiasca! Ambele, misto poza.
RăspundețiȘtergere