duminică, 10 martie 2013

Cel mai fain BMW E36



BMW E36 ROMANIA revine cu un nou articol, un E36 din Arges care la inceput a fost stock, dar ajuns pe mana lui Florin a primit un motor pe masura si treptat a devenit foarte, foarte frumos. Inainte sa intre in posesia acestui e36 Florin a mai avut un E28 525, dar dupa multe probleme cu el si investitii majore s-a vandut.
”Tot urmaream rubrica bazar de pe 4tuning si cand dintr-o data noaptea pe la ora 23:00 apare un anunt cu un 320 imatriculat Romania. Toate bune si frumoase masina relativ ieftina fiind imatriculata era la 1200 euro,dar cu foarte multe probleme.Vorbesc cu proprietarul si dimineata la 6 plec dupa masina.

Ajung acolo si o gasesc intr-o stare jalnica.Interiorul era mai mult decat praf, pragurile aveau rugina, radiatorul era spart, nu avea itp, asigurare.Masina era cheala fara absolut nici o dotare,chiar si trapa era manuala.Pana la urma am cumparat-o cu 1150e.

Odata ajuns cu ea acasa am prins mare drag de masina, cu toate ca la inceput am fost sceptic, dar eram sigur pe mine si am zis ,,o fac” si m-am apucat de ea.In prima faza am scos tot din ea, am reparat caroseria, am antifonat-o complet.Dupa toate astea am inceput lucrul la partea mecanica ca sa pot merge linistit cu masina.

Dupa mecanica masina a intrat la vopsit.A fost vopsita odata in vara anului 2011.Am mers eu cu masina cam 30 de mi de km pana a venit iarna, apoi am trecut iarna tot cu masina si in primavara anului 2012 a inceput din nou nebunia.

Pentru ca nu puteam sa ma abtin de la investitii, si voiam o masina cat mai ok,vazand si alte exemplare nu am mai stat pe ganduri si am desfacut-o din nou.Caroseria neavand probleme acum m-am apucat sa schimb absolut toata partea mecanica, frane suspensii tot.
Am demontat toate cele enumerate si le-am schimbat cu piese noi. Dupa asta am achizitionat si elementele de M pentru exterior, barile, pragurile, bandourile etc.. In vara inainte sa montez toate astea pe masina deja m-am plictisit de motorul actual 2.0 non vanos care mergea impecabil si am facut swap la 2.8 dublu vanos de pe e39.

Atunci a inceput cu adevarat distractia la masina, si investiile majore.Dupa montarea motorului, a trebuit sa schimb si transmisia cu franele. In prezent masina are pe langa motorul de e39, cutie zf, punte de 2.8 completa cu discuri ventilate si pe spate, diferential carcasa mare 3.15.


Dupa ce am terminat cu acest episod am bagat masina din nou la vopsit, pentru ca aparuse ceva zgarieturi, am modificat si aripile spate, kit-ul de M trebuia vopsit si asa mai bine am vopsit integral a-2-a oara masina.Dupa ce a iesit de la vopsit am inceput echiparea.

Au urmat 4 geamuri electrice,2 airbag-uri,incalzire in scaune,obc,oglinzi AC Schnitzer (OEM)electrice si incalzite,trapa electrica,inchidere cu cheie diamant ,xenon pe faza lunga si pe faza scurta si multe alte chestii care nu imi vin acum in minte.


Dupa ce am schimbat 2 interioare textil am ajuns la unul recaro incalzit din piele bej, cu tot cu fete de usi in stare destul de buna.Mai multe detalii se pot vedea in poze,pentru ca nu imi vin acum in minte. La capitolul jante masina a invartit ceva seturi de roti, printre care ACS tip1,AZEV, BBS RF,RH pana am ajuns la un set care imi plac cel mai mult, BBS RC 304 care se afla acum pe masina.

In mare parte nici nu mai stiu ce sa mai spun, pentru ca ar fi foarte multe de zis……..






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu